امشب ساعت ۲۱ همه با هم با فریادهای الله اکبر به استقبال ۱۶ آذر می رویم.


امروز ۱۵ آذر ماه ۱۳۸۹ است و بسیاری از هموطنانمان از نوجوانی دانش آموز چون نوید محبی گرفته تا کهنسالی چون ابراهیم یزدی همه و همه در زندان های رژیم در زیر بدترین شکنجه ها شب و روز را از هم تشخیص نمی دهند. وظیفه من و توی هموطن است که امشب بر پشب بام منزل خود رویم و فریاد الله اکبر که همان بیزاری و اعلام تنفر از دیکتاتور زمان علی خامنه ای است را سر دهیم و فردا با پیوستن به خیل عظیم دانشجویان در دانشگاههای سراسر کشور و با فریادهای زندانی سیاسی آزاد باید گردد قدم کوچکی در این راه روشن برداشته باشیم.

    • ابراهیم
    • 6 دسامبر 2010

    هموطن عزیز، من خارج کشور هستم. فقط تورو خدا مواظب باش. نمیدونی‌ چه حالی‌ میشم وقتی‌ از دور میبینم جوونهای شجاع هم سنّ و سال خودم گیر این وحشیها میوفتند. دستت رو از دور میبوسم. خدا به همراهت.

    • ممنون دوست عزیز از اینکه نگران من هستی متشکرم. من و همسرم که هر دو در بالاترین فعالیت می کنیم عضو سازمان حقوق بشر نیز می باشیم. و هر روزه اطلاعات و اخبار و آمار دریافتی از افراد موثق را به اطلاع عموم می رسانیم.

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

